Wykonanie landing page oraz platformy szkoleniowej Blum w trasie.
Co dwa lata pracownicy Blum wyruszają w trasę po Polsce, aby zaprezentować nowości produktowe oraz przekazać profesjonalistom nowy katalog. W 2020 roku tradycja – mimo obostrzeń związanych z pandemią – została podtrzymana, ale zyskała nową formę. Wydarzenie przeniesiono do internetu. Z tej okazji powstało 20 materiałów wideo, po których obejrzeniu możliwe było zamówienie bezpłatnie katalogu Blum 2020/2021. Udział w akcji możliwy był od 15 października do 15 listopada 2020r. na www.blumwtrasie.pl.
Platforma została przygotowana zarówno pod urządzenia mobilne jak i komputery stacjonarne. Część kursową/edukacyjną oparto o system LearnDash a startowy landing page spięto z systemem wysyłek e-mail oraz SMS firmy FreshMail, z którego rozesłano kilkanaście tysięcy powiadomień o starcie platformy.
Obsługę zamówień darmowych katalogów zrealizowano przy pomocy WooCommerce oraz połączeniu przez API z magazynem zewnętrznym.
Akcja zakończyła się ogromnym sukcesem i ciepłym przyjęciem kilkunastu tysięcy użytkowników.
Autor projektu graficznego: Robert Morawiec. Kodowanie i wdrożenie: Damian Kmieciak.